Дякуємо!
Ми сконтактуємо з Вами найближчим часом
Цільова аудиторія
Продавці, менеджери з продажів, керівники та бажаючі
Ціль тренінгу
Навчитись професійно опрацьовувати заперечення клієнтів та підвищити результативність із допомогою додаткових продажів
Формат навчання
Тренінг (теорія + практика)
Кількість учасників
до 16 осіб
Тривалість
1 або 2 дні (залежить від учасників)
Можливості
Проходження навчання індивідуально
Орієнтовна програма
● Поєднання цілей продавця та покупця● Типи клієнтів (модель DISC)● Етап визначення та формування потреб● Модель "СПІН" та її застосування● «Мені нічого не потрібно», «Чому так дорого?», «В інтернеті дешевше»…● Реальні причини виникнення● Типи заперечень● Алгоритм опрацювання заперечень, сумнівів та важких запитань● Цінність та ціна● Техніки додаткових продажів● Up sell і Cross sell● Розбір реальних кейсів учасників● Практикум
Орієнтовно $400 один день для групи до 16 учасників
Залежить від тривалості навчання, кількості учасників та місця проведення
У послугу входить
Корекція програми під потреби вашої компанії
Виїзд тренера у місце проведення
Тренінгові матеріали
Навчання
Сертифікати для учасників (українською та англійською мовами)
Післятренінговий супровід
Замовники
Звертайтесь!