Дякуємо!
Ми сконтактуємо з Вами найближчим часом
Цільова аудиторія
Менеджери інтернет-магазинів, оператори call-центру та бажаючі
Ціль тренінгу
Навчити менеджерів професійно здійснювати продажі інтернет-магазину
Формат навчання
Тренінг (теорія + практика)
Кількість учасників
до 16 осіб
Тривалість
1 або 2 дні (залежить від учасників)
Можливості
Проходження навчання індивідуально
Орієнтовна програма
● «Стандарт роботи із клієнтами»: перетворення потенційного клієнта в лояльного постійного● Підготовка до телефонної розмови● Прийом вхідного дзвінка від клієнта● Опрацювання замовлень з інтернет-магазину● Вихідний дзвінок● Основні етапи телефонної розмови● Техніка встановлення контакту● Виявлення потреб● Техніка правильних запитань● Активне слухання● Презентація товарів та послуг● Робота із запереченнями● Прийоми правильного завершення операції● Практикум
Орієнтовно $400 один день для групи до 16 учасників
Залежить від тривалості навчання, кількості учасників та місця проведення
У послугу входить
Корекція програми під потреби вашої компанії
Виїзд тренера у місце проведення
Тренінгові матеріали
Навчання
Сертифікати для учасників (українською та англійською мовами)
Післятренінговий супровід
Замовники
Звертайтесь!