Дякуємо!
Ми сконтактуємо з Вами найближчим часом
Цільова аудиторія
Працівники, що обслуговують клієнтів у торговому залі (продавці, консультанти, промоутери, бажаючі)
Ціль тренінгу
Опанувати базові стандарти обслуговування клієнтів. Навчитись перетворювати потенційних клієнтів у постійних та лояльних
Формат навчання
Тренінг (теорія + практика)
Кількість учасників
до 16 осіб
Тривалість
1 або 2 дні (залежить від учасників)
Можливості
Проходження навчання індивідуально
Орієнтовна програма
● «Стандарт роботи із клієнтами у торговому залі»● Основні етапи обслуговування● Підготовка● Встановлення контакту● Визначення потреб● Типи запитань● Активне слухання● Презентація товару чи послуги● Опрацювання заперечень● Прийоми правильного завершення операції
Орієнтовно $400 один день для групи до 16 учасників
Залежить від тривалості навчання, кількості учасників та місця проведення
У послугу входить
Корекція програми під потреби вашої компанії
Виїзд тренера у місце проведення
Тренінгові матеріали
Навчання
Сертифікати для учасників (українською та англійською мовами)
Післятренінговий супровід
Замовники
Звертайтесь!