Дякуємо!
Ми сконтактуємо з Вами найближчим часом
Цільова аудиторія
Керівники всіх рівнів (власники бізнесів, топ-менеджмент, менеджмент середньої та базової ланки управління, а також співробітники, що потрапили до кадрового резерву на управлінські посади
Ціль тренінгу
Опанувати інструментами управління лояльністю клієнтів
Формат навчання
Тренінг (теорія + практика)
Кількість учасників
до 16 осіб
Тривалість
1 або 2 дні (залежить від учасників)
Можливості
Проходження навчання індивідуально. Консультування щодо впровадження елементів системи
Орієнтовна програма
● Поняття «сервіс»● Види сервісу, концепції та підхід● Лояльність клієнта, методи управління● Структура сервісу в організації● Етапи управління сервісом● Оцінка клієнтоорієнтованості персоналу● Методи навчання персоналу● Комунікація з підлеглими● Інструменти імплементації поняття «Сервіс» в корпоративні цінності● Місія компанії та роль кожного працівника в ній● Створення корпоративних ритуалів● Залучення персоналу● Внутрішній сервіс● Практикум
Орієнтовно $400 один день для групи до 16 учасників
Залежить від тривалості навчання, кількості учасників та місця проведення
У послугу входить
Корекція програми під потреби вашої компанії
Виїзд тренера у місце проведення
Тренінгові матеріали
Навчання
Сертифікати для учасників (українською та англійською мовами)
Післятренінговий супровід
Замовники
Звертайтесь!